Thursday, 17 May 2012

UpDaTE BloG Yg DAh BerSaWAng.......


assalamualaikum.......
mesti semua followers ibu tertanya2 mane lah ibu menghilang kan...
sebenarnyee... ibu cbuk sangat2...
lepas jee balik dari confinement adik, mmg byk keje tertangguh yg perlu ibu settle kan...
ibu jugak terpakse out station setiap minggu, melawat student ibu yg sedang posting kt hospital..
sampai melaka ngan penang ibu terjah...
tapi adik mmg baik, ibu xrisau nk tinggalkan adik..
adik xpernah buat perangai... adik memahami ibu dan adik xsusahkan ibu langsung..
senang jee ayah jage adik dgn ketiadaan ibu...
itu lah Allah maha adil, susah nye ibu mengandung dan bersalinkan adik dulu dibalas dengan mudahnyee ibu nak besarkan adik... ibu mmg bersyukur sgt2...
walaupun adik mempunyai masalah jantung berlubang yg sgt besar, tapi adik jarang2 sekali sakit atau demam... adik mmg seorang yg kuat... betullah kate2 doktor sewaktu adik dalam ICU dulu, baby ini mmg sangat2 kuat... dgn kerana itulah ibu pn betul2 menanamkan semangat utk terus tabah dan cekal menjaga dan membesarkan syahmi... ibu kene kuat semangat utk mengharungi segalanya bersama syahmi... ibu kene kuat sbb syahmi kuat... ibu tau yg syahmi sayangkan ibu...
ibu berjanji xkan berputus asa demi syahmi dgn harapan syahmi pn xpernah berhenti utk terus berjuang menghadapi dugaan demi menemani hari2 ibu...

sebenarnyee byk yg ibu nk up date mengenai adik, tapi rasenyee baik ibu buat entry utk setiap peristiwa yg ibu nk up date kan... jadi utk entry nii ibu akan upload gambar2 adik yg ibu xberkesepatan nk upload sebelum nii...
jom kite layanzzz gambo adik...






ni kt jusco... waktu niii first time bawak jenjalan jusco..
 ni kt IJN...
yg ni kt manhattan fish market sunway piramid... makanan kegemaran ibu nii...
ni kt queensbay penang...

ni waktu birthday abg nabil.... kt pizza hut...
sayang nyee abg kt adik die....

KAMI...
super hero ibu...
ayah dan ibu.... hehe..



5 comments:

|| NaFiRaa || said...

rindu sangat kat syahmi.. dah besar dh dia.. :)

ibu nabil syahmi said...

hehe... sory lee nafira... ibu cbuk sgt2... insyaAllah lepas ni ibu kembali active yee...

Salina@IbuAqil said...

Kak jgk tepek gambar last sekali tu..
Ayah & ibu..
Ayah & ibu..
Itulah permulaan kami..
Dapat melihat bulan & matahari..
Hi3!!!!!
Bestnya Syahmi jenjalan ngn Abg Nabil..
Jauh dah jalannya.. ;D

ibu nabil syahmi said...

ina, mesti laa nak... romantik gitu... yg penting ibu syahmi comey cam die gak... huhu...

Tiga bersaudara said...

Salam pekenalan...Semoga Syahmi kuat untuk meneruskan hidup..Salam sayang buat Syahmi yang comel..Update terus tetang Syahmi ye..